top of page
-
60+30 ajándék perc a legelső alkalommal?Igen! Minden vendégünknek van lehetősége a legelső alkalommal élni ezzel a szolgáltatással! A foglalás során a 90 perces szolgáltatásunk kerül a rendszerben frissítésre, azonban a 60 perces szolgáltatásunk díját kell az alkalom után kifizetni. Amennyiben már voltál nálunk, vagy éltél már ezzel a lehetőséggel de ezt választod ki foglaláskor, úgy a 90 perces szolgáltatás díját kell felszámolnunk számodra! Ajándékutalvánnyal nem összevonható!
-
30+15 ajándék perc a legelső alkalommal?Igen! Minden vendégünknek van lehetősége a legelső alkalommal élni ezzel a szolgáltatással! A foglalás során a 45 perces szolgáltatásunk kerül a rendszerben frissítésre, azonban a 30 perces szolgáltatásunk díját kell az alkalom után kifizetni. Amennyiben már voltál nálunk, vagy éltél már ezzel a lehetőséggel de ezt választod ki foglaláskor, úgy a 45 perces szolgáltatás díját kell felszámolnunk számodra! Ajándékutalvánnyal nem összevonható!
-
60+30 ajándék perc születésnapra?Igen, viszont fontos, hogy ebben az esetben a 60+30 perces szolgáltatásunkat kell lefoglalnod, és ott kell pipálni ezt a lehetőséget a véglegesítés előtt! Minden vendégünknek van lehetősége a születésnapjára eső héten élni a szolgáltatással! Ha például szerdára esik a születésnapod, az adott hét bármely napjára foglalhatsz időpontot. Kérjük, hogy a foglalás véglegesítésénél ezt az igényt jelezd felénk (pipa a lenti opcióknál). A foglalás során a 60+30 perces szolgáltatásunk kerül a rendszerben frissítésre, azonban a 60 perces szolgáltatásunk díját kell az alkalom után kifizetni. Csak erre a szolgáltatásra vehető igénybe.
-
Mikor kell megérkeznem a szalonba?Vendégeinknek minden esetben azt ajánljuk, hogy 15 perccel korábban érkezzenek meg a szalonban. Erre azért van szükség, hogy a foglalt idősáv tehát pl. 30-45-60 stb. teljes mértékben aktívan masszázs lehessen így abban az esetben tudjuk ezt tartani, ha mindenki ennek megfelelően betartja javaslatunkat. Nem mellesleg, fontos egy 5-10 perces időintervallum ahhoz, hogy a vendég mentálisan átálljon és kint tudja hagyni az Őt érő problémákat, tennivalókat és rá tudjon hangolódni az én idejére.
-
Milyen fizetési lehetőségek vannak?Szalonunkban elfogadunk készpénzes, bankkártyás (akár google pay, apple pay stb.) illetve mindhárom bank szép kártyájáról azaz MKB, OTP és K&H szabadidő zsebéből ellenértéket.
-
Konkrét problémára keresek megoldást, hogyan tudtok segíteni?"Fontos tudni, hogy fizikai közérzet javító szolgáltatást végzünk azonban minden esetben okleveles gyógymasszőrhöz kerül a vendég. Így a konkrét problémás területeket a masszőrnek érdemes felsorolni és a véleményét kikérni, ennek tudatában tudja annak megfelelően kezelni a vendéget. Abban az esetben, ha több alkalmas kezelésre van szükség, úgy lehetőség van 3-5-10 alkalmas bérletek kiváltására amivel már egy felépített kezelés sorozatot tud igénybe venni a vendég.
-
Első alkalmam lenne azonban nem tudom, hogy mit lenne érdemes foglalnom, mit tegyek?"Első körben a 60 perces szolgáltatást ajánljuk a vendégeinknek melyben a legtöbb testrészre szánunk elegendő időt annak érdekében, hogy egy átfogóbb kezelést kaphasson a vendég így megismerve a masszőrt, a saját testének reakcióját. Amennyiben már elsőre bevállalósabb a vendég úgy a teljeskörű testmasszázst ajánljuk mely 90 perces szolgáltatásként elérhető.
-
Nem tudok menni a foglalt időpontomra, hogyan jelezhetem?"Alapvetően kérünk minden vendéget, hogy legalább 24 órával a foglalását megelőzően jelezze, hogy mégsem tudja igénybe venni az adott időpontra foglalt szolgáltatást. Ezt jelezheti e-mailben, telefonon de akár sms-ben is melyhez az információk a kezdőlap legalján elérhetőek.
-
Járvány idején ajánlott masszázs szolgáltatást igénybe venni?Fontos, hogy minden esetben a vendég a saját felelősségére veszi igénybe a szolgáltatásokat. Ezen felül azonban minden esetben törölköző cserékkel, az ágyak és a masszőr kezeinek fertőtlenítésével kezdjük minden egyes vendégünk fogadtatását így kiemelten figyelünk a steril körülményekre.
-
Járványügyi felelősség?Minden masszázs között szellőztetünk, alaposan fertőtlenítünk és sterilizálunk! Továbbá minden esetben kérjük kedves vendégeinket, hogy jelezzék az időpontjuk előtt telefonon vagy e-mailben ha nem érzik jól magukat illetve felhívjuk mindenki figyelmét arra, hogy saját felelősségre veszi igénybe szolgáltatásainkat ahogyan az az ellenjavallatban is olvasható!
-
Le akarom mondani az időpontom, mit tegyek?"Minden vendéget kérünk, hogy vagy telefonon ( akár sms-ben) vagy a hello@nekemamasszazs.hu címre küldjék az időpont lemondásukat (ne az automatikus, foglalást visszaigazoló levélre).
-
Első alkalommal foglaltam. Hogyan készüljek?Az ellenjavallat az oldalunkon megtalálható, az ebbe való beleegyezés elkerülhetetlen a masszázs megkezdéséhez, ellenkező esetben nem tudjuk fogadni a vendéget. Továbbá fontos megjegyezni, hogy sem telítve sem éhgyomorral nem ajánlott felfeküdni az ágyra illetve a masszázs előtti illetve utáni órákban kerülendő a szénsavas italok fogyasztása.
-
14:00-re foglaltam időpontot, mikor kell megérkeznem és meddig tart a masszázs?"Minden esetben kérjük vendégeinket, hogy a lefoglalt időpont előtt 15 perccel érkezzenek meg a szalonban. A visszaigazoló levélben található a kapu kód mellyel a kapun be lehet fáradni illetve a lift melletti, feliratozott és egyébként állandóan nyitott ajtó mögött a recepció, zuhanyzó és mosdó melletti váróban lehet helyet foglalni amíg a masszőr rendelkezésre áll. A feltüntetett időintervallumok nem tartalmazzák a zuhanyzási/ öltözködési/ fizetési időt így a 60 perces szolgáltatás 60 perc folyamatos masszázst vagy egyéb kezelést foglal magában és ez minden szolgáltatásunkra igaz így előtte és utána is 15-15 perc áll a vendégek rendelkezésére fenntartott időnek.
-
Már tudom, hogy elkéstem. Mit tegyek?"Kérünk mindenkit arra, hogy tartsák tiszteletben a szalon illetve a masszőr idejét. Azonban előfordul késés, ekkor is mindenképpen telefonon jelentkezzenek a szalon recepcióján és az adott lehetőségektől függően átfoglalásra vagy időpont eltolásra igyekszünk opciókat felajánlani.
-
Mit jelent a lemondási/ készenléti díj?Minden esetben 24 órával az érintett foglalásodat megelőzően automatikusan küldünk egy emlékeztető levelet. Ez azért is fontos, mert ekkor van lehetőséged módosítani vagy lemondani az adott foglalásod. Amennyiben 24 órával a lefoglalt szolgáltatás előtt írsz nekünk egy levelet a hello@nekemamasszazs.hu levelezési címünkre úgy nincs több teendőd, azonban ha ez elmarad úgy a szolgáltatás díjának 50%-át ki kell számláznunk feléd. Amikor ez befizetésre kerül úgy ismét elérhető lesz számodra az időpontfoglalás, ellenkező esetben nem áll módunkban újabb időpontot adni számodra. Az időben meg nem jelenésre ugyanúgy a fentieket vesszük figyelembe.
-
Online ajándékutalványBármikor, kényelmesen, személyre szabhatóan, online bankkártyás fizetéssel vásárolható weboldalunkon ajándékutalvány! Az ajándékutalvány fülre kattintva válaszd ki az adott összeget amely lehet szolgáltatáshoz kötött így például a 11 490Ft jelenleg a 60 perces masszázsunkra vehető igénybe. Ezen felül kiválasztható más összeg vagy akár egyénileg is megadható! Ezt követően az ajándékozott neve és e-mail címének megadása után van lehetőséged adataid és bankkártya információd megadásával véglegesíteni. Fontos! Ha nem szeretnéd, hogy egyből megkapja akkor megadhatod az ajándékozott nevét de a saját e-mail címed is az "ajándékozott címe" részhez, így névre szólóan te fogod megkapni és akkor továbbítod/ nyomtatod ki neki a levelet amikor szeretnéd! Amint megtörténik a tranzakció, úgy e-mailben fogsz kapni egy elismervényt és egy számlát a vásárlásról, a kedves címzett pedig szintén egy e-mailt amelyben benne lesznek a következő információk: Kitől kapta Mekkora összegű Hol felhasználható Mire felhasználható Egyedi ajándékutalvány azonosító Minden információ a szalonról
-
Ajándékutalványom van, hogyan foglalhatok?Az ajándékutalványoknak 3 hónap a felhasználási ideje, amely a kiállítástól érvényes. Az utalványon szereplő szolgáltatás igénybevételére jogosít, azaz 60 vagy 90 perces masszázsokra. A 60+30 ajándék perces szolgáltatásunkra ebben a formában nem vehető igénybe.
-
Kizárólag valós email cím és telefonszám esetén érvényes a foglalás?Kérjük, hogy valós telefonszámmal és email címmel foglalj - csak ebben az esetben érvényes a foglalás! A rendszer ellenőrzi és amennyiben valótlan, úgy törlésre kerül a foglalás! Ha már foglaltál korábban nálunk, akkor mindenképpen azonos információkat használj!
Kövess minket!
Kapcsolat
A szolgáltatásaink igénybevételéhez minden esetben bejelentkezés szükséges!
Nyitvatartás
hétfő
10:00-21:00
kedd
10:00-21:00
szerda
10:00-21:00
csütörtök
10:00-21:00
péntek
10:00-21:00
szombat
10:00-19:00
vasárnap
zárva
Információk
Fizetés lehetőségek
Bankkártyás fizetést elfogadunk!
Minden szép kártyás fizetést elfogadunk!
bottom of page